Rustning inför hösten

Snart får jag nog starta upp en helt ny blogg. Bort med det gamla och in med det nya, så att säga ;) Kanske blir roligare att blogga då!

Hursomhelst, Rhodos var fantastiskt och jag kunde inte ha haft en bättre resekompanjon :) Har ni tur får ni kanske se bilder längre fram...

Sen kan jag berätta att jag inhandlade en ny kappa från Ellos idag! 899:- gick den på, ett bra pris tycker jag :) Ser riktigt mysig ut, särskilt med kragen. Får hoppas att den värmer! Och att den passar förstås. Hittills har jag inte haft nån tur med sådant jag beställt hem från nätet... Är fortfarande nybörjare :)




Äh, lika bra att jag erkänner, köpte den för halva priset ;) Så det var bannemej ett fynd! Ni som är nya kunder på Ellos får samma erbjudande skulle jag tro, 50% på valfri vara. Jag har nog haft erbjudandet där ett tag utan att veta om det tror jag!
Egentligen var jag ute efter att köpa ett par stövlar jag fått nys om (för inte hittar man några i butikerna-blir galen!) men de som kommenterat skorna verkade inte precis vara eld och lågor.




-♥-

Kommentarer
Postat av: miia

skit snygg jacka :D:D

2008-09-22 @ 21:52:31
URL: http://mariiiiiiiiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0