Nyttnyttnytt

Gokväll!

Idag fick jag min kappa från ellos, och den är liite stor men snygg ändå tycker jag! Blev nöjd för en gångs skull! Dessutom hittade jag 3 skor på Skopunkten, något jag veeerkligen har behövt ett tag nu. Hittade ett par högklackade stövlar när jag var där med Liza och när jag fått kappan och fått lite mer hum om vad som passade till hittade jag två par skor till senare. Tänkte ta kort på dom, men det får bli imorn för nu är de insmorda och står och torkar :)
Jag och Liza har bestämt oss för att bara använda en massa klänningar i höst (för att vi tycker att det är fint) så det måste jag inhandla också för jag har inte mycket på den fronten heller.

Annars... igår skrev jag in mig på Arbetsförmedlingen. Ska på en massa möten framöver, inget jag ser fram emot! Men jag måste fanimej få tag på ett jobb, annars är jag körd. Pengarna tar slut så snabbt :(

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0