Liten partykväll mitt på tisdagen

Hallå

Allt bra? Själv tror jag att jag håller på att bli sjuker... lite feber har jag fått! Men än är det inte speciellt farligt så förhoppningsvis går det över! Kan ha något att göra med att jag satt ute hela kvällen igår, men det var det värt :) Satt ute med Liza och Elin i Lizas trädgård där vi hade en liten partykväll men utan att gå ut kan man säga, och vi hade det så mysigt så inbäddade i filtar och jackor! Bilder kommer i sinom tid!

Idag har jag haft min lilla systerdotter hemma (men sin mamma förstås). Har nog inte berättat att jag blev moster för en vecka sen! Till den sötaste lila flicka som jag någonsin har sett förstås ;) Elvira heter hon.


-♥-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0