9 dagar kvar!

Hallå!

Idag när jag vaknade hade jag plötsligt fått en massa utslag vid hakan. Jag vet inte om det hör till när man gör en ansiktsbehandling (kanske reagerar huden på det sättet) eller missbedomde hon helt enkelt min hudtyp? :P Tack och lov att jag inte gjorde det någon dag innan balen i alla fall. Hoppas mitt stackars ansikte hinner lugna ner sig.

Varit en rätt lugn dag idag, hade i och för sig talet i morse som jag fasade för men efter det var det väldigt slappt! Satt med Frida och Chloé mest i solen medan vi väntade på sista lektionen.

Var och tittade på studentpresent till mig själv idag med mor min eftersom hon verkar oförmögen att göra det själv. Tur var väl det att jag inte lät henne överraska mig,  med dom förslagen hon gav mig idag på smycken... :P Nej men hittade ett jättesött halsband och lite annat som jag gav lite fina hintar om. Det jag vill ha i studentpresent är smycke, digitalkamera eller pengar.... det är sannerligen inte det enklaste att önska sig en studentpresent, tycker inte jag i alla fall? :P Vad har ni önskat er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0