28 Juni

Hej!

Jobbar på som en galning för att tjäna ihop till resor och allt så jag har fullt upp! Ikväll väntar bio och imorn var det meningen med shopping i Göteborg men nu blir det inte så, LIZA :O ;) Men det får bli på lördag istället, och då ska jag gå ut för första gången sedan studenten.... Så det var ett bra tag sedan sist! Med krogen då alltså. Midsommar kan jag berätta lite om förresten, var ute i Sparsör och firade. Självklart spöregnade det (är ju trots allt en tradition) och det var grymt kallt och jag visade mig kanske inte från mitt mest strålande humör men det var väl trevligt ändå ;) Lite bilder kommer nedan.
Är sugen på att köpa kläder från asos men frakten avskräcker mig. Är det någon som tänkt köpa därifrån är jag gärna på så man kan dela på den! ^^ Såg en fin klänning men den är kanske lite väl sockersöt. Har också sett en urfin från Topshop, vet inte om jag har visat den? Om inte ska jag göra det.
Förresten, när jag läste en blogg såg jag en länk till en rätt läskig sida med hårhattar (gjorda med riktigt hår). Det är grymt snyggt gjort och rätt coolt, men nog mest läskigt. ^^
Här är länken http://www.uchu-country.com/works/hairhats.html 





Kommentarer
Postat av: Mikkaela

Juuulia.

Jag har handlat massa på Asos.. senast förra veckan :P. Frakten går bara på 58 kronor om du bara handlar kläder. Om du handlar skor däremot blir det svindyrt.

Men 58 kronor är det verkligen värt.

Du ser förresten den totala frakten innan du betalar.

Handla på!

Förresten, när får jasg se dig?

Puss

2008-07-01 @ 17:12:55
URL: http://problemprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0