Helgens planer

Håller på att ändra för fullt med designen, nu har jag i alla fall kommit såpass långt att jag känner att jag kan ha de så här ett tag! Färgerna känns kanske lite mörka, jag vet inte, men det ändrar jag senare i så fall. :) Det är rätt kul när man väl kommer in i det!
Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon ska jag upp vid 7 för min lillasyster ska vara på Landvetter till 12. Sedan är väl planen att jag och Camilla ska ut på kvällen men om det blir av eller inte får vi se! På söndag ska jag iväg till Göteborg igen, både för att fira min svågers (systers man?? Har aldrig använt det ordet innan ^^ ) födelsedag och för att bosätta mig hos dom till onsdag. Ska börja jobba där under sommaren nämligen. Men efter det ska jag varva med att pendla fram och tillbaka och så. Finns ju vissa människor jag vill träffa här också. ;) ♥

Här är en tjusig klänning från Oscar de la Renta. Försökte mig på ett litet kollage också, när jag ändå är inne i det hela menar jag! Men det kommer jag nog att tröttna på snart, haha. Ha en bra lördag! Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0