Night out

Hej hå!

Lovet har varit jättebra hittills, har gjort allt det jag inte borde och inte gjort ett dugg på projektet. Men den dagen, den sorgen! (Söndag+måndag+tisdag med andra ord). I lördags var jag och Camilla och gjorde stan och hade superkul, och nu ska jag strax göra iordning mig för kvällen med Liza och två till. Hoppas det blir roligt! Är laddad i alla fall! ;)
Idag ringde de också från en av alla de tusen jobb jag har sökt, så imorgon ska jag på arbetsintervju! Han sa att de fått in 30-40 ansökningar och bara valt ut några stycken så jag är stolt. ;) Får se hur det går, det är ett sommarjobb med administrativt arbete... Gud vad kul om jag får det. Håll tummarna tack! Är nervös, har bara gått på en intervju innan. Gaah.

Nej, nu måste jag hoppa in i duschen! Ikväll vet jag ungefär vad jag ska ha på mig i alla fall så jag slipper ödsla tid på att virra omkring... ska bli en nyinköpt topp med en massa hjärtan på och jeans till det. Jag har så himla svårt för att hitta partykläder nu för tiden, har ni det med?

Ha en trevlig kväll!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Paulina

Lycka till du!
Jaa jag vet jag har det bajs svårt med att hitta party kläder faktiskt.
Men hoppas ni får de kul nu ikväll!Puss

2008-03-28 @ 17:09:31
URL: http://paolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0