Jag hatar att man måste hitta på klatschiga rubriker

Hej!

Gårdagens party var kul! Självklart blev det Swing där jag och Liza hittade på helt nya dansmoves, Plöjarn och Fiskarn. Båda uppskattades helt klart på dansgolvet... I alla fall av oss. ;)

Intervjun idag gick inget vidare tyvärr, den var rätt lurig och helt olik min förra. Medan jag blev bombaderad av frågor på den fick jag knappt en fråga på den här. Det var mer att de berättade vad arbetet gick ut på osv, så blev det pinsamma tystnader där jag funderade på om jag borde säga nåt eller inte. Det var nästan mer som en presentation än en intervju, men då jag bara var den andra som blivit intervjuad har de flera kvar... så det var ju inte precis som att de redan bestämt sig för mig heller. Jättelurt var det, men jag hoppas förstås att jag får jobbet! Det måste jag vänta en vecka på att få veta, de sa att de skulle ringa på fredag. Haha, den här veckan kommer bli en helvetesvecka. Det fucking jäkla projektarbetet ska in på onsdag, på torsdag ska jag få tandställning och på fredag kommer jag antagligen att få ett nej av jobbet. (Ja, jag låter väldigt negativ men det skulle faktikst vara rätt konstigt om jag fick det). ;)

Imorgon ska jag... plugga. Träna kanske? Den där balklänningen kändes lite småtrång redan när den var klar ska jag säga er, och nu känner jag mig vääääldigt plufsig. :P Men å andra sidan, jag har ju för fan två månader kvar att fixa formen på! Att äta nyttigt kan jag börja med på... måndag. Eller nja, eftersom veckan kommer bli jobbig tar jag det måndagen efter det istället, så var det bestämt.
Sedan ska vi väl ut på kvällen också, tror jag? Kan inte påstå att min ekonomi tillåter det men bättre att vara fattig och ha kul än att vara fattig och tråkig. Får ju nya pengar på måndag, får väl låna tills dess. ;) Tyvärr är jag typ i så mycket skuld att det där bidraget redan kommer att vara borta när jag får det. Men så kan det vara ibland!

Ha en trevlig kväll vad ni nu hittar på! Själv ska jag vara hemma. Puss!




UPPDATERING: Jag glömde nämna Mjölkarn' som dansmove. ^^ Tack för påminnelsen Ernst! :D

Kommentarer
Postat av: Ernst

Jag tyckte allt att jag såg mjölkarn' på dansgolvet. Såg jag rätt tro?

2008-04-02 @ 22:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0