Torsdag

Idag har jag kört till skolan för första gången, tjoho! ^^ Skönt att slippa gå i busvädret.
Ikväll blir det utgång! Fast egentligen borde jag kanske ligga hemma och vila upp mig, Liza har nämligen planerat 10 timmars dvd-tittande till imorn kväll, haha :D Oj, det är bara en och en halv timme kvar tills vi ska träffas så jag får kanske lägga på ett kol. Slutar alltid med att jag flänger omkring i sista minuten för att jag inte vet vad jag ska ha på mig. Men ikväll vet jag allt vad det blir för nåt! Men det finns ju tid för att hinna ändra sig, hihi.

Ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Liza

Jag hoppas du sover sött nu, för om ca 6 timmar ska vi börja vårat 12 timmar långa film maraton ;) haha! Pussis

2008-01-11 @ 11:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0