Tankar 4 dagar in på 2008

Idag har jag varit i Göteborg med mor och syster och kikat på rean. Hittade en del faktiskt!

Jag har en känsla av att det här året kan bli ett bra år. Det har bara gått fyra dagar hittills men jag känner mig motiverad till att försöka ändra på mitt liv så att jag mår bättre. Men så känner man väl alltid i början av ett nytt år, eller? Haha :P Äh, ska väl inte säga för mycket, nu kommer det säkert att bli ett riktigt skitår bara för det, men då vet jag vem jag har att skylla!

Lite skumt är det allt, jag känner för att skriva blogg igen men vet inte vad jag ska skriva om. Då är det banne mig inte så lätt! Men det kanske börjar flyta på snart igen, vi får se. ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0