Helgen!

Hej!

Känner att jag måste blogga om helgen, som var riktigt kul!

Började lördagen med att gå till tanten som ska sy min balklänning för att se om hon kunde sy efter bara bilder och jajjemän, det kunde hon! Så då blev jag glader! ^^ Sedan träffade jag Liza och vi begav oss till Make Up Store för att gå en sminkkurs! Det var riktigt kul och man blev verkligen grymt fin! Vi satsade båda på festsminkningen så det såg ju inte riktigt klokt ut när man gick ut ur butiken klockan 3 på eftermiddagen men vi väntade ju på kvällen, vi. ^^ När vi kom dit såg vi båda riktigt slitna ut men så fort de började sminka oss med lite foundation och concealer såg vi hur pigga ut som helst ^^ Jag har aldrig varit med om en så bra foundation innan! Grym var den! Dessutom var den exakt i min nyans, något jag aldrig har hittat innan. ^^ Eftersom man får köpa för priset man sminkar sig för (495:- ) resulterade det i att jag köpte foundationen och ett transparent puder. Hade velat ha allt egentligen men det hade blivit grymt dyrt...

Vidare till kvällen med en kul förfest som fortsatte med en ännu roligare stund på Swing! Vi hade jättekul verkligen! Tycker jag iaf ^^ Men en gång för alla, nu får krogarna bannemej stänga klockan tre istället för två! :P

Söndagen var en slappdag och inget att berätta om. Och nu är det måndag igen. Men det är i alla fall bara två veckor kvar till lovet. Och tre till Stockholm! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

låter ju hur kul som hellst, vill ockås göra den sminkgrejen!!! men ni får hänga på nästa helg så får vi parta lite tycker jag!!

2008-01-29 @ 17:57:17
URL: http://paolina.blogg.se
Postat av: Andrea

Kul med sminkkurs! :)

2008-02-05 @ 22:25:45
URL: http://kreation.blogg.se
Postat av: Andrea

Kul med sminkkurs! :)

2008-02-05 @ 22:26:01
URL: http://kreation.blogg.se
Postat av: Andrea

Ojdå, dubbelt upp.. min katt trampade runt på tangenterna :)

2008-02-05 @ 22:27:43
URL: http://kreation.blogg.se
Postat av: Mikkaela

Säg inte att du inte tog några kort på sminkningen?
Du MÅSTE visa mig :D

2008-02-11 @ 09:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0