1 januari 2008

Hej på er!

Så var det ett nytt år, med nya händelser och nya möjligheter! Vad händer det här året tro? 2007 flög iväg tyckte jag, och jag gissar på att det blir likadant med det här året! Sista terminen och allt, sedan ska man bege sig ut i riktiga livet! ;) Vågar knappt tänka på det om jag ska vara ärlig.

Julen har varit jättebra och nyår likaså, men det beror väl på att man har det bästa sällskapet!! =)
 
Gott nytt år på er allihop, gör nu allting detta år som ni inte gjorde förra! :D



image471





Kommentarer
Postat av: Ernst

Gott nytt år flickebarn! Har inte skrivit på ett tag nu. Har varit i de norska fjordarna. Men du ska veta att jag tänkt på dig varje sekund. Lev livet nu Major!

2008-01-02 @ 17:34:46
Postat av: Mikkaela

hahahahaha, nu dör jag.
Ni är för roliga.

2008-01-06 @ 11:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0