Varför vara positiv när man kan vara negativ

Sitter i skolan nu och har gryyymt tråkigt... Matteprov hade jag imorses med och det är ett under om jag fixar G på det. För tillfället är det inget som känns särskilt kul, har varit på jättedåligt humör det senaste... har ingen motivation till nåt över huvud taget faktiskt. What's the point?

Jösses vilket positivt inlägg. :P Får allt ta och rycka upp mig! Bara det att alla dagar är likadana heeela tiden, aldrg händer det något nytt utan allt följer samma mönster dag ut och dag in. Behöver nåt nytt.



Kommentarer
Postat av: paulina

jag förstår verkligen precis vad du menar! fy va jobbigt allt är just nu! känns som en evighet innan det är lov ju!!!

2008-02-06 @ 19:40:54
URL: http://paolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0