Trosor ska säljas som aldrig förr

Hej på er!

Allt bra? Är mitt uppe i en jobbig vecka. Imorgon och på torsdag är det ung företagsamhetsmässa på Åhaga där vi ska försöka få sålt våra trosor, och det har varit en massa förberedelser inför det förstås. Min erfarenhet av tidigare mässor och marknader (julmarknaden på Borås djurpark... vilket fiasko) är att det inte kommer att bli kul och att ingen kommer att köpa något. Nu har vi i alla fall fått det rätta trycket så får väl hoppas att tiden går fort imorgon... För efter mässan avvecklar vi vårt företag fort som fasen! :P Det var inte riktigt något för oss.

Sedan hänger det där projektarbetet över oss hela jäkla tiden. Jag ser både fram och fasar inför att lämna in det... för hur ska vi hinna? Trist dessutom! Men förhoppningsvis kommer vi att vara klara och då kommer en stooooor sten att lyftas från mina axlar. 

Ses på mässan imorgon.... vi kommer att ha det svarta båset. Nästan allt är svart och färgglatt. Vilken tur att jag gillar svart. 




 

Kommentarer
Postat av: Paulina

hoppas att det gick bra med era trosor idag och att det går bra imorgon med hihi!
Jag vet projektarbetetn är en pina det är liksom bara typ fyra veckor kvar och det är verkligen ingenting....
Ha de gött! Puss

2008-02-28 @ 19:33:47
URL: http://paolina.blogg.se
Postat av: mikka

hoppas det gick bra flr erm varöfr har det blivit fiasko de andra gångerna ?

2008-03-01 @ 20:45:03
URL: http://problemprinsessan.blogg.se
Postat av: Flisan

Synd att du aldrig uppdaterar din annars så mysiga blogg........

2008-03-05 @ 21:48:59
Postat av: Anonym

Synd att du aldrig uppdaterar din annars så mysiga blogg........

2008-03-05 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0