Long time no seen

Hej!

Nu var det längesedan jag skrev igen. Går i vågor det där!

Under lovet var jag i Göteborg hos min syster och hennes man eftersom jag fått ett jobb där under lovet. Jag gillar verkligen Göteborg, där kan jag tänka mig att bo någon dag! 

Dagen har varit väldigt händelserik, har fått reda på både roliga och tråkiga saker. Börjar med det tråkiga: blev inget jobb för mig på Espresso House. Så till det roliga! Camilla har ju tagit körkort idag! GRATTIS!!! :D Verkligen kul, nu får det allt bli bilturer!! :D

Imorgon har jag bara en lektion, men en desto tråkigare. Har prov i filosofi. Hoppas det blir heeeeelg snart!!



Kommentarer
Postat av: Paulina

åå grattis till henne!
men hur vet du att det inte blev något jobb för dig då??
jag vet visst är skorna snygga, hittade även ett par till jätte rosa på dna men de är verkligen sjukt snyggt haha!

2008-02-19 @ 09:37:18
URL: http://paolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0