Onsdag

Onsdagar är en av veckans två värsta dagar (tävlar med torsdagar om förstaplatsen) så jag ska inte säga så mycket utan istället visa lite fint jag har hittat idag.

image508


x Den grå kavajen kommer från Top Shop och var classy och fin i min smak
x Trosorna kan jag tyvärr inte minnas var jag hittade dom... Söta i vilket fall!
x Linnet tycker jag var riktigt sött och vårigt! Trooor att den är från asos. Glömsk blir man på gamla dar. 
x Byxorna är i alla fall från asos, det vet jag! Tycker att man ska vara lite försiktig med färgade jeans men de här var riktigt snygga tycker jag! 
x Och till sist en väldigt söt och färgglad topp från asos. 

Till sist hittade jag också små presenter till Camilla och Liza som jag tyckte skulle passa väldigt bra till dom, hihi... ;) Ett halsband som symboliserar karma till Liza och en lyckohästsko till Camilla!



        Lizas                               Camillas

            





 

Kommentarer
Postat av: Liza

Vilka fina presenter. Karma halsbandet var hur coolt som helst! Vart hittar man ett sådant tro? ;) pusspuss

2008-04-17 @ 21:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0