Hej hopp!

Helgen har varit mysig och jag har mestadels spenderat den med min darling Liza! Till detta har jag även lyckats med konststycket att bränna mig i ansikte och bröst men jag är glad ändå.

Kulturveckan har precis inletts vilket betyder att den här veckan kommer att bli otroligt slapp, vilket är underbart! Studenten ligger i krokarna men jag har fortfarande inte hittat någon klänning... har ni? Såg en supersöt på Ellos men leveranstiden är för 20 juni, så det sket sig. Jag har heller inte hittat smycken, skor, väska eller frisyr till balen... och nu idag om jag på att man ju måste lägga ner lite tid på sminkning också :P så nu har jag börjat fundera på färg på läppglans och så vidare, haha!

Tills dess har jag hittat ytterligare två par fina skor från asos!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0