26 april

Hej på er

Allt bra? Här börjar solen titta fram så jag sitter på balkongen och... räknar matte av allt man kan göra. :( Ska ha prov i nästa vecka... känns sådär alltså. Fasar mer inför det nationella dock. ^^ Har ingen aning om vad jag ska göra under dagen men till kvällen blir det utgång med Liza!! Partyhumöret kommer säkert att börja spira hos oss om några timmar så det blir säkert skoj!


Annars hade jag gärna velat vara på denna platsen i den klänningen och de solglasögonen med det håret och med den brännan. Höhö. Klänningen är från Nelly.


image518


Hihi, först nu la jag märke till trädgårdstomten i vattnet... ^^



Kommentarer
Postat av: lena

snygg bild:)

2008-04-27 @ 13:21:21
URL: http://www.lenaz.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0