Veckan som gått!

Hej!

Nej, nu känner jag att det är dags att rycka upp sig lite här! Inte kul att gå omkring och deppa, då kommer det bara att bli värre och värre. ;)
Har ni tips på hur man kan pigga upp tillvaron lite?

Tänkte berätta lite om det som har hänt de senaste dagarna: 

♦ Lördag: jag & Liza går till Smycka Guld för att ta hål i mitt öra (innerörat, typ). Fast det står att det stänger 16 på lördagar är det stängt redan vid halv tre, förstås. Jag säger till Liza att det måste vara ett tecken; hon nekar. 

♦ Måndag: Jag, Liza & Camilla går till Smycka Guld för att ta hål i mitt öra. Den enda som kan ta hål på det stället jobbar inte för dagen. Ännu en gång försöker jag säga att det nog inte är meningen att jag ska ta hål där, och ännu en gång blir jag nedröstad (av båda). Istället ska jag försöka dagen efter.

♦ Tisdag: Jag och Liza beger oss till Smycka, och hör och häpna: han är där! Genast blir jag nervös. Sedan säger han plötsligt att jag måste vara 18 för att få ta hål där, och att han måste få prata med någon av mina föräldrar först. DÄr trodde jag att mamma skulle säga nej bara för att jävlas! ;) Men inte då! Jag fick mitt hål (nej, det gjorde inte ont, bara efteråt) och blev nöjd och glad! :D Jag kan fortfarande inte sova på den sidan eller ha i hörlurar dock, men det ska väl gå bort snart! Så ignorera vissa tecken ni får. ;) 

♦ I onsdags var jag och Liza på Åhaga för att gå på en kick-off för UF, vi går ju en starta eget-kurs. Vi fick bland annat höra på Fröken Sverige och grundaren för Gina Tricot. Ni missade ingenting. ;) Jag hade hört att man skulle få en massa gott att äta där; en stor baguette när man först kom och sedan godis och fika och middag där kypare skulle servera osv.
Vi fick en liten minimacka och en Mer. Wie! ;D Det var bättre förr! Men det var väl tur att vi inte fick alla dom grejerna eftersom vi ändå inte får äta något av det. Och ja, vi åt faktiskt mackan och drickan (som det faktiskt bara var 7% socker i), hur skulle vi annars klara oss igenom dagen liksom? :O
Det var även folk där från BT som filmade och intervjuade. Tyvärr fick vi varken bli intervjuade eller komma med på filmen; det tycker jag var lite futtigt. Däremot fick vi en väldigt fin bild tagen på oss där vi måste se otroligt fina ut eftersom vi så gärna är med på kort! Den var tagen av en som jobbar åt UF, så tyvärr vet jag ännu inte var dessa bilder läggs upp men jag ska hålla utkik, tro mig. ;)

Idag: en otroligt skön dag med bara en lektion! Hade körskola iofs. Han tycker att det går så snabbt framåt att jag borde boka in teoriprov *way* ;D That made my day!
Och nu ikväll hade jag och Camilla en garagelektion, som var riktigt rolig faktiskt! :D Vi kunde nog minst av alla, haha! Så det var väldigt lärorikt. ;) Men vi är båda väääldigt nervösa inför att göra det här på uppkörningen sedan. Det är ju så mkt att hålla reda på! Men det kommer säääkert gå bra... eller vad säger du, Camilla? :P

Så ja, det var lite om veckan, hihi.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var den :D

2007-09-27 @ 20:58:40
URL: http://hohlzon.blogg.se
Postat av: CHLOE

Åh, har inte sett hålet i örat än! Du måste visa på måndag!!! Trevlig helg:)

2007-09-28 @ 21:38:42
URL: http://chlooe.blogg.se
Postat av: Sanja

Gör saker som du mår bra av Julia, strunta i allt annat för ett tag ;)Ha det fint

2007-09-29 @ 10:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0