Tips för lata

image331

Hej!

Har precis varit och beställt tid för ögonfransfärgning hos min frisör. Det är verkligen ett hett tips till er som inte orkar ta på er någon mascara om dagarna! Det håller i ungefär någon månad, fast jag brukar vilja färga om dom så fort jag får den fula randen längst in när de börjar växa ut igen. Nu var det i juli sist som jag färgade, så nu har jag ingen färg kvar alls. ^^
Dessutom kostar det bara några extra kronor att låta en frisör göra det mot att köpa ett kit i butik och göra själv (eller med någons hjälp). Det verkar rätt svårt att smeta på. ;)
Kostar omkring en hundralapp.



image332

Kommentarer
Postat av: Ernst

Jag färgade mina ögonfransar en gång och dom trilla av. Jag fick panik!

2007-09-04 @ 18:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0