Söndagstristess

Hej!

Herrejäklar vilken tråkig dag jag har haft idag! :P Jag steg upp vid halv tio, och sedan fick det bli matte för hela slanten. Har räknat matte hela dagen känns det som! Fyy!! :( Har också gjort iordning mitt skrivbord, tömt ut allt och slängt en massa osv. Men det är väl till sånt söndagar är till för, eller?
Nu ska jag sluta hålla på med sånt och njuta av resten av kvällen/ledigheten (men hur mkt kan man njuta när man vet att skolan börjar dagen efter?)

Har bokat tid för teoriprov nu också! Fick den dagen jag ville ha! 10 december, måndagen efter min födelsedag. ^^ Surt att man inte kan boka uppkörning förrän man klarat testet. Men man kan inte få allt. ;)

Ha en bra kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0