Mission failed

Hej!

Nyss hemkommen från stan/knalleland där jag spenderat ett par timmar med Liza! :D Målet var att ta hål i örat men fast det stod att just den butiken stänger 16 på lördagar var det självklart redan stängt vid halv 3. :( Så det får bli av på måndag istället! :D (Måste bli i den butiken nämligen, inte så många som tar hål där jag vill ha det).

Guuud, idag är det som sagt lördag, vilket brukar betyda goooodiiiiis! Men det går ju inte för sig. :( Börjar bli riktigt less på att äta hälsosamt! Trodde att sockersuget skulle gå över men nu har det gått 2 veckor!
Fast jag vet att om jag bara äter någon godisbit kommer jag inte att kunna sluta, och sedan kommer jag ha ångest över att jag åt.  8 veckor kvar, wie! :( Hehe jag är ledsen över att jag inte gör något annat än beklagar mig över mitt sockersug nu för tiden men det är verkligen det enda jag har i mitt huvud.

Nu nalkas det middag. Bloggar mer sen! Hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha jag vet! :)
Ska du ta hål i öronen?? Vad roligt, det är väl inte första gången??

2007-09-22 @ 18:51:31
URL: http://hohlzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0