Lunedi

Hej!!

Wiho, måndagen över! Gick rätt snabbt tycker jag ändå. Efter skolan hade jag min 2a körlektion, och det gick rätt bra faktiskt! ^^ Backade runt gathörn och körde kors och tvärs på Trandared för att lära mig att få in rätt sätt att titta i alla 47 backspeglar. ;P Nästa gång ska jag köra omkring i Villastan... Hihi, får väl se hur det går.
Färgade också ögonfransarna idag... Som vanligt blir det lite överdrivet i början men sen brukar pandaögonen försvinna.  Har även beställt klipptid på måndag. Funderar verkligen på att klippa mig axellångt och färga det brunt. Men är osäker på om jag vågar!! :P


Vad trevligt att ha fått så mga kommentarer på senaste förresten! Hihi blir så glader så. ;)

Ha en bra kväll!




Kommentarer
Postat av: Liza

Självkart ska du färga det brunt och klippa det kort :D Det blir nog grymt snyggt!

2007-09-11 @ 17:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0