En vacker höstkväll

Hej hej!

Då är det ännu en söndagskväll som snart är slut. För att sammanfatta helgen lite kort:

Fredag: var ute med Liza och shoppade. Hittade ett par grymt snygga lackpumps från Wedins, ett mörkrosa nagellack, ett par mörka jeans med hög midja från Cubus och så köpte jag Max Factors Masterpiece Max - mascara.
På fredagskvällen fick jag användning av allt när det blev utgång! Men AJ vad ont det gjorde i fötterna efteråt. ;)

Lördag: dagen blev rätt händelselös, men på kvällen gick jag över till Liza för filmtittande! :D Vi tittade på 300. En film att rekommendera, i alla fall om man vill ha lite ögongodis. ;)

Söndag: pluggat, övningskört, pluggat... och försökt få fram energi till en ny vecka.

Oj! Kastade just en blick utanför fönstret, himmel vilket fint ljus det är överallt! Allting är helt röd-orange! Jättefint, det känns vekrligen höstigt!

Nu ska jag kika på höstkläder och höstskor. Återkommer nog senare. :)



Kommentarer
Postat av: Ernst

Herre majsanes vad go hon verkar Liza.

2007-09-03 @ 19:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0