Clean!

Har ni hört talas om parfymen Clean? Ni vet parfymen som kan dofta allt från nytvättat till nyduschad etc, grejen är att det ska lukta fräscht. När jag och Liza var i Göteborg för ett tag sedan luktade vi på dom (verkar inte finnas i Borås) och de var faktiskt en besvikelse... Tills vi tog på oss en av dom. Den doftade jättegott! Ingen av oss kan komma ihåg vad den hette bara... :P Vilket i och för sig inte spelar så stor roll eftersom nästan alla kostar omkring 800:-/st. Men det är ju aldrig fel att ha en parfym som gör att man luktar nyduschad hela dagen i alla fall!

PS. Jag fyller 18 om två månader... *host*

;)




Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har sparat jättelänge till den här väskan. Clean nej jag tror inte det, vad är det för märke?
Ha en bra kväll!

2007-09-24 @ 17:58:41
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Ernst

Hej Julia! Nu var det längesedan jag skrev. Har nämligen vandrat i smålands skogar. Jag har gjort ett halsband till dej som du ska få någon gång.

2007-09-24 @ 19:24:23
Postat av: Helena

Nathalie Schuterman på Birger Jarlsgatan i Stockholm!

2007-09-24 @ 20:48:19
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0