Blir det någon volym, tro?

Hej hopp!

Burr. Ni anar inte vad kallt det är i vår skola!! Folk går omkring med blåa läppar till och med... :P Helt sjukt. Värmen ska inte fixas förrän 15:e september hörde jag ett rykte om, men så länge kan inte jag vänta! Man kan ju inte ha på sig några roliga kläder över huvud taget utan måste gå omkring i tjocka tråkiga tröjor. Eller, jag har i alla fall inga roliga tjocka tröjor, och då blir det som det blir... ;)
Idag blev både projektarbete och företaget nästan bestämt, det gäller bara att se om idéerna går igenom eller inte! Hoppas på det!!!

Blev en snabbis på stan efteråt med Liza. Skaffade mig Osis+ Upload Volume cream, som jag hört ska ge grym volym! Eftersom mitt hår är så platt som det kan bli på huvudet så kan det bara bli bättre! ;) Ska låta er veta resultatet när jag testat (vilket jag tror blir ikväll).

Nu måste jag packa till träningen! Ciao.



image336





Kommentarer
Postat av: Ernst

Ett glatt tips från mig till dej:Garnier Fiber Gum Putty, Extra Strong - 5oz. Underbart bra! Håller tupén på plats.

2007-09-05 @ 21:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0