Att bli brunett när man varit blond hela sitt liv

Jösses, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! Det ser hemskt ut. Jag hoppas veeeeeerkligen att det bara är en vanesak!! Mamma tyckte att det blev jättefint, och när hon säger så brukar hon faktiskt mena det, men jag vet inte jag... Wie, kul att komma till skolan imorn också och bli granskad!
Klippningen blev väl okej, lite småsaker bara men det brukar det väl vara. Det är färgen som är problemet. :P Faan, kan ju inte ens tröstäta!! ;)

*Uppdatering*

Jag skickade inte iväg inlägget förra gången för att jag fick annat att göra, och nu har det gått en tid och jag har faktiskt vant mig lite mer. ;) Förhoppningsvis gillar jag det snart! Nästan allas kommentarer här hemma var först typ "men vad i helvete!" och en skum blick :P, sedan "det ser inte ut som du" och till sist: "men det var rätt fint ändå". Ni får se lite bilder (dålig kvalité dock), förhoppningsvis slipper ni det första stadiet imorn isf. ;)

Nej, nu ska jag göra nåt annat. Körde innan idag med förresten, gick bra! Det går framåt. ^^


Före:
Efter:

Ignorera luftbubblan i luggen på sista kortet, haha! ;P Nog blev det skillnad alltid...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Liza

Faaan vad coolt! :D Grymt snyggt! Sånt är verkligen en vanesak :)

2007-09-17 @ 20:06:04
Postat av: ebba

Tack, tack. :)

2007-09-17 @ 20:22:32
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: paulina

du var ju skitsnygg i håret det blev riktigt bra ju!

2007-09-18 @ 07:16:53
URL: http://paolina.blogg.se
Postat av: Elin.

Julia ditt hår är skit snyggt, det passa dig verkligen. Känns som du även om det inte är din vanliga hårfärg lixsom.
Kram Elin.

2007-09-18 @ 14:57:33
URL: http://lindvert.blogg.se
Postat av: mikkaela

WOOOOOOOW! Fy fan vad snyggt !

2007-09-19 @ 18:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0