Anna Sui | New York Fashion Week

Det här blir nog sista designen jag återger från New York Fashion Week, som ju var slut för några dagar sedan. (Skönt det ska bli att slippa skriva namnet på den iaf:P) Finns ju hur många designers som helst... Jag har bara tagit de jag gillar eller de kollektioner jag gillat, men självklart har jag inte orkat kolla igenom alla, hihi. ^^
Nog om det!

Den här kollektionen var väldigt skön ändå, hon leker verkligen med både färger och former. Även om hon har med mörka färger känns det ändå väldigt glatt!
Here's some inspiration. :)






Kommentarer
Postat av: Chloe

Jag älskar den första! Sjukt snyggt.

2007-09-18 @ 19:41:20
URL: http://chlooe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0