Skönhetstips, tack!

Hej!

Guud, jag är så shoppingsugen så jag tror att jag dör. Men har man inga pengar så har man inte. Men GAAAH!
Jag ska nog till Göteborg på torsdag i alla fall och möta upp systra mi! Vi brukar inte göra något bara vi två så det ska bli skoj! :D Självklart blir det shopping för hela slanten (mamma, pröjsa?(A)) och eftersom hon är en inbiten göteborgare vid det här laget förutsätter jag att hon vet om en massa bra affärer i skymundan som man själv inte vet om. :D

För övrigt så njuter jag för fullt av lovet, och det hoppas jag att ni också gör!

Förresten. Kan inte ni dela med er av lite skönhetstips? ;D Sånt kan man aldrig få nog av! :P Kan gälla vad som helst. Nån bra lotion eller ansiktskräm eller puder eller vad som helst, behöver tips!!


Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Sanja

[ Vaseline Healthy Hand&Nail] haha det är grejer det, bra för händer o naglar o luktar dessutom jättegott;) ^^ Ha det bra Julia!

2007-10-30 @ 10:55:27
Postat av: Fia

Smashbox Photo Finish Primer är toppen ! Ett måste i varje sminkat ansikte.

2007-11-01 @ 18:45:34
Postat av: Jasmine S.

Åh! Om du ska till Göteborg! Du måste besöka Rut m. Flera i nordstan! UNDERBART!! Hittade snyggaste skinnjackan där någonsin. Annorlunda märken med sjukt snygga kläder. Hett tips.

2007-11-10 @ 16:47:13
URL: http://highonfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0