Lizas bemärkelsedag ;)

Hej!

Hihi nu har jag mycket att berätta här. Eller ja, mycket och mycket... :P

Igår fyllde alltså Liza år (GRATTIS IGEN!!!) och dagen började med att jag överraskade henne på morgonen (nåja, runt 10;) ) med glass och en av hennes favoritkex, Singoalla ^^ Sen åkte vi ner till stan för att möta upp Camilla, och så blev det presentutdelning. Haha :P Efter det ringde hennes mamma och sa att det var drop-in på en tatueringsalong (salong kanske är fel ord att använda i det sammanhanget:P) och eftersom hon velat ha en tatureing länge blev det till att ta en kölapp och så väntade vi i några timmar. Vi gjorde andra saker under tiden förstås. :P Vi satt ändå en timma där borta och väntade, och guud vad jobbigt det var! De hade värsta stressande musiken och det var läskigt nog som det var! :P Vi satt på helspänn hela tiden, t.o.m jag som inte skulle göra någon tatuering. Så kom det stora ögonblicket!! :O Liza konstaterade snabbt att de som säger att tatueringar inte gör ont LJUGER! ;P Men det blev grymt fint till slut! :D Nästan så man blev sugen på att göra en själv! ;D
Efte det följde jag med henne hem där det vankades middag och tårta. Jag blev kvar ända tills Camilla kom eftersom de skulle ut på krogen... då fick jag snällt gå hem! :P Räkna med att jag kommer vara grinig 2 månader framöver tills jag får följa med, hehe! ^^
Men det var en jättemysig dag tycker jag! Hoppas att födelsebarnet också blev nöjd! ♥ Snart blir det Salvatore förresten! :D


Idag har jag varit grymt trött hela dagen, så tack och lov var en lektion inställd (vilket ledde till att jag naturligtvis skippade sista lektionen). Har matteprov nästa vecka så jag får väl förbereda mig inför det i helgen... Dessutom har vi nationella i svenskan så vi ska hålla tal, men hörrni vad sköveln håller man tal om från det jäkla häftet? :S Nästan alla texter var jättetråkiga ju!! :P Nåja, tror att jag har bestämt mig i alla fall...

Ikväll blir det nog en myskväll framför tv:n. Idol finns ju att titta på i alla fall. Kanske borde man göra lite chokladbollar till? Mums! :D

Ha en bra kväll! Puss!

Kommentarer
Postat av: Liza

Tack för en helt underbar dag gummsan! :D Å jaa imorn förvandlas du till Salvatore ;D

2007-10-12 @ 19:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0