Tråkiga måndag

Den här dagen har varit jobbig. :P

Det började på mattelektionen 0800. Satt praktiskt taget och väntade ut hela lektionen, förstod inte alls vad jag höll på med. Derivata dit och derivata hit. :( Fortsatte på religionen där jag märkte hur trött jag var eftersom jag inte kunde sluta skratta åt allt. Fast då har man ju himla roligt i alla fall! ;D
Efter det blev det hemgång där jag trodde att jag skulle få njuta av att bara sitta och lata mig, men inte då! Det var däckbytningsdags, vi skulle byta till vinterdäck alltså, och jag hjälpte till med 3 bilar...det räcker gott och väl med en bil, det säger jag er! :P Fy sköveln vad tråkigt det var... Hittade dock en tia på golvet i garaget. Det vägde upp det hela! ;D Haha...

Nu har jag kommit hem från en 2timmars teorilektion om trafikmärken och reaktionssträckor och säkerhet och gud vet vad. Det var min lärare som hade lektionen, och han grillade mig extra mycket förstås... så mycket att jag till slut kände att jag lika gärna kunde svara på frågorna innan han frågade mig. Jösses alltså. :P

Egentligen borde jag nog räkna matte nu med tanke på att jag inte gjorde det på lektionen... Men njaeeeee..... blir nog nåt roligare. ^^


PS. Den stilen jag har på rubriker kan inte skriva å:n... (däremot ä och ö). Men jag är medveten om det. :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0