Nedräkningen kan börja!!

Tänkte bara slänga in ett inlägg för alla er intresserade och påpeka att det bara är 9 dagar kvar tills jag fyller 18 och blir stor. Barndomen blir ett minne blott. Fram med ansvar och andra trista saker. Snart blir det väl man och barn också. Man blir nästan lite rädd.

Eller också kommer det att fortsätta precis som vanligt med bara några små justeringar, som krogen och.... hm... andra saker. Kanske. ;)

Nej men allvarligt, det känns som att allt går så himla snabbt just nu, jag hänger inte med längre! om 3 veckor (3!!) är det jul, sedan blir det bal och student och sedan... vadå?! Jag har ingen plan för mitt liv! :O

Fy för framtiden! ;)


(Inte är man pessimistisk här inte)

Kommentarer
Postat av: Paulina

ja nu jävlar julia så är vi snart vuxna du och jag! party party kan man säga :D

2007-12-01 @ 20:32:30
URL: http://paolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0