Kan man vara annat än glad när det snöar??

Gokväll!

Japp Sanja, du har helt rätt, idag är jag lycklig!! ;D Snöat idag ju!! Tyvärr la sig inget men... snö var det i alla fall! Jag älskar nysnö, allt är så mysigt och det är helt tyst och sedan får det gärna snöa så där långsamt och fint.... Supermysigt!
Imorse hade jag körlektion där jag skulle parkera, gick grymt bra faktiskt. Nästa lektion ska vi boka halkkörning! Det börjar närma sig nu!

Jag är fortfarande sjuk, eller ja, kan fortfarande knappt prata och så.... så nu tänker jag ta det lugnt ikväll och försöka kurera mig. Hoppas verkligen, verkligen att jag blir frisk till imorgon för då är det party!!! :D Det var då längesedan! Missar jag det så blir jag väldigt besviken faktiskt. Jag skulle så gärna vilja köpa nåt nytt till det... kanske hitta något läppglans med färg, tror nog åt det röda hållet, men varje gång jag kikar på det hittar jag aldrig något jag gillar... så det är nog ett hopplöst fall.  Men lite nya smycken kanske, ny topp... vad som helst! Blir så mycket roligare då!
Haha jag tänkte på det, jag använder alltid så grymt mycket smileysar när jag skriver, jag har blivit helt beroende av det... Så jag tänker försöka avvänja mig! I alla fall när jag skriver sånt här, blir så kladdigt då ju. Hihi.

Ha en bra kväll!






Kommentarer
Postat av: Jasmine S.

Yes, snö är härligt! Hoppas bara den inte smälter undan på en gång. Kul blogg btw!

2007-11-10 @ 16:42:18
URL: http://highonfashion.blogg.se
Postat av: Helena

Tack för din snälla kommentar. Ja vi får se hur det blir. Ha en jätteskön helg kram!

2007-11-10 @ 18:06:51
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0