Jag är en BH :P

Hej!

Happ, då har man fått reda på hur några ur klassen ser på mig... :P På psykologin idag hade vi nämligen ett test; man skulle gå runt och fråga folk olika saker, ska se om jag kommer ihåg alla:
Om jag var en... skulle jag vara...

Färg lila, lila, gul
Maträtt spaghetti med köttfärssås, sill
Land Finland, Finland, Norge (bara nordiska länder här!:P)
Känd person Julianne Moore, Mischa Barton, Ebba von Sydow
Möbel antikvitet (!), gardin, kuddar i olika färger
Musikstycke Ingen sommar utan reagge (;D), Don't stop believing, nåt med Peter Jöback
Bok Bröderna Lejonhjärta, någon mystisk, svår (:P), någon thriller
Klädesplagg BH, socka, skärp

Hah, kom på alla ändå!! Frågade 3 olika personer alltså. Vet inte hur jag ska tolka detta... :P Men uppenbarligen skulle jag helt klart vara färgen lila och landet Finland, that's för sure ;) Men det är rätt kul sånt här ändå!! Haha eller det beror väl iofs vad man får för svar... :P







Kommentarer
Postat av: Paulina

haha joo men det va en kul uppgift faktiskt! själv är jag en rosa soffa från brazilien! haha

2007-11-09 @ 18:24:49
URL: http://paolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0