7 saker att göra för att undvika det jag mÅste

Det här är vad jag gör istället för att göra det jag ska göra (plugga).


  •  Sätter mig framför datan. Härifrån har man en massa möjligheter för att slippa undan, som att spela småspel och kika runt på bloggar etc. Man kan välja och vraka!
  • Skalar clementiner (långsamt) för att sedan äta upp dem (långsamt).
  • Lägger fram för och nackdelar för om jag ska lägga ansiktsmask eller inte.
  • Lägger fram för och nackdelar för om jag ska orka tvätta håret eller inte (men jag måste).
  • Funderar på om det inte är något kul på tv som jag inte får missa (kan vara allt från en serie jag inte följer till en dokumentär om insekter).
  • Blir stressad för att tiden flyger iväg när jag egentligen måste plugga.
  • Bloggar om det här ointressanta inlägget bara för att undvika de saker jag måste göra... 


 

Under den här tiden har jag alla papper framför mig men så fort ögonen smyger sig ditåt känner jag genast hur ögonlocken blir otroligt tunga, så jag slutar helt enkelt titta ditåt.

Det kommer att gå grymt bra på mitt filosofiprov imorgon.



Kommentarer
Postat av: Sanja

Jag känner igen mej! Haha men nu är provet över *wiie* :D

2007-11-20 @ 21:16:30
Postat av: Kajsa

Haha snacka om det skjuter alltid upp pluggandet tills sista möjliga stund, tyvärr

2007-11-21 @ 16:36:23
URL: http://kajzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0