Torsdag

Uh. Är förkyld. Inte kul så här med sommarn som väntar! Hoppas att det blir fint väder snart och att solen inte bara tittar fram på morgonen och när man är fast i skolan.

Igår sprang vi på en militär hinderbana på konditionsträningen. Jag ksulle inte fixa att bli militär, det säger jag bara!! ;P Jag är såååå feg när det gäller sånt. Klättra på en repstege 4 meter upp i luften och sedan kasta sig ner på marken, kräla på grus i flera meter med nät som hindrar en från att resa på sig, ännu mer klättring... Jösses säger jag bara! Men Liza hoppade och sprang på ;) Men det var lite kul ändå.
Imorgon är sista fredagen innan sommarlovet! Jag & Liza ska köpa ska köpa fritidskort (:D) och sen fudnerar jag på att köpa någon av Body Shops Bodybutter. Men jag vet inte, borde kanske göra slut på min gamla först, men den med jordgubbslukt doftar sååå gott! ;)
Ganska slapp dag imorn ändå, titta på American History X på engelskan (som btw är hemsk, klarar inte av sådant våld, men den är braa! ;P ) så ska vi titta på film på naturen också.

Nedräkningen till sommarlovet har börjat, gott folk! ;)

3 skoldagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0