Negativ? Nää....

TACK, måndagen är snart över!! Måndagar måste verkligen vara den värsta jävla dagen i veckan. Efter att ha fått sova ut och bara lata sig under helgen ringer klockan på halv sju (i bästa fall) och man undrar om den inte ringer 2 timmar för tidigt. Man ska väl känna sig utvilad efter en helg, eller..? ;)

Idag började dagen med regn. Yes. Sedan var det prov i italienska. Även det underbart. Sedan en trevlig svenskalektion som vi tillbringade med att förbereda för vår redovisning om romantiken imorgon. Dagen fortsatte med en historialektion, och Christers lektioner ger en verkligen livsglädje! Naturlektion därefter, en av dagens höjdpunkter. Jag höll ett tal om dieter, och eftersom till och med jag tyckte det var tråkigt när jag stod där uppe, vad tyckte då inte de som tvingades lyssna? ;) Men håll i er, för nu kommer det bästa av allt: konditionsträning! Det var meningen att vi skulle jogga i 90 minuter, men eftersom vissa inte gjort sitt Coopertest var det bara att bege sig ner till Ryahallen med skolans buss, Jans körde förstås. När vi susade fram på Borås vägar med Jans skrikandes på alla bilar att trycka på gasen, undrade jag & Liza för säkert tusende gången vad vi gett oss in på...

Men men, nu sitter jag här, har precis läst typ 80 sidor i min engelskabok. Jag menar, dagen kan väl knappast bli värre..? :D

PS. Ta er en titt på det här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0