Min nya favoritbutik

→ Hej!

Nu har jag köpt halva avslutningskläderna(/bröllopskläderna?).
Det är en hallonrosa kjol i rätt glansigt tyg, med hög midja och en rosett mitt på fram och så går kjolen ut nedtill.

Butiken jag köpte den i är precis en sån affär jag har letat efter - moderiktiga kläder, egenhändigt sydda, till ett bra pris! =) Det bästa är ju att ingen annan kommer att ha en sådan kjol jag ska ha... tog nämligen den sista (enda?)! :D

Jag vet inte riktigt vad jag ska ha till än bara. Kanske min vita blus med puffärmar? Eller något tajt under med en liten kofta över?

Till bröllopet sen om jag inte hittar något annat får jag ha något finare till. Vet inte vad bara. :/ Jag kommer vara ute i sista sekunden som vanligt, var så säker :P

I helgen blir det till att plugga och plugga... Sen måste jag titta på Eurovision också =) Och ikväll bio. Och imorn kanske jag får följa med min syster och mamma och titta på bröllopsklänningar, det hoppas jag verkligen! ^^ Vem vill inte titta på sånt, liksom. ;)

Idag hade jag, Mikkaela och en annan i vår grupp geografiredovisning om Borås Greyhound Park! ^^ Det gick rätt bra faktiskt, myyyyycket bättre än vår förra  redovisning... men svårt att inte toppa den! ←

Kommentarer
Postat av: Mikkaela

FAAAAAN vad bra vi är :)

2007-05-13 @ 09:33:38
URL: http://problemprinsessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0