Stora bekymmer på gång... ^^

→ Trench? Parkas? Trekvarts?

Jag har ingen jäkla aning om vad jag ska ha för vårjacka. Min gamla är svart med ett skärp i midjan - exakt samma beskrivning  som jag skulle ge min nuvarande vinterjacka.
Dags för förändring med andra ord.

Jag har alltid, alltid, alltid svårt för att hitta en jacka, det spelar ingen roll vilken årstid det är: antingen blir det samma som jag hade förra året eller också blir det en som jag inte är helt nöjd med men som jag vänjer mig vid.
Sen tycker jag det är så tråkigt med svart jacka också. Hela min garderob är svart!
Därför tänker jag efter varje gång jag handlar numera. Så fort jag ser syn på ett plagg jag gillar köper jag det i en annan färg än svart - nåja, jag försöker i alla fall.
Det är svårt att bryta gamla vanor...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0