Jackan är funnen

→ Är precis hemkommen från en shoppingtur med mamma i Knalleland!

Igår skrev jag om hur svårt det är att hitta en vårjacka, men idag hittade jag faktiskt en! Inte ens en svart, utan en röd. Jodå, ett skärp är med, men inte i midjan utan längst ner på jackan. Kragen var stor och utvikt, och längst ner på ärmarna var det... jösses, jag kommer inte på vad det heter. Sånt där uttöjande material. Fin var den i alla fall! :) Hittade också en mörkblå topp med båturringning och ett orange snöre i midjan.

På Gina Tricot sen hittade jag något jättefint! :D En jeansklänning. Går ni in på www.ginatricot.se och klickar på klänningar & kjolar, hittar ni den som nummer tre.
Där köpte jag också en grön- och vitrandig kortärmad skjorta.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Elin.

asså Julia så har man hittat dej här :)
hoppas du har ett bra lov .
kram kram

2007-04-04 @ 17:13:05
URL: http://lindvert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0