Good morning sunshine

→ Måndag morgon. Trööött... Men himla skönt med studiedag! De två värsta dagarna (mån+tis) försvinner, och det är underbart!

På daglistan idag står... ingenting. Jag planerar aldrig mina dagar. Men jag hoppas nog på att få åka ut och övningsköra lite! Det var ett tag sen nu. Sedan ska jag träna ikväll antar jag, usch! Det är jag verkligen inte sugen på, men träna bör man annars dör man.

Jag läste just på Aftonbladet att supervåren är här - för att stanna. Äntligen! Det ska bli himlans kul att få använda sina vårkläder och skor + att köpa nytt. Nu hänger dock molnen tunga utanför fönstret, och jag ser inte skymten av någon sol, fast 10 grader och strålande sol var utlovat. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0