En helt vanlig onsdag

Jag älskar Vanity Fair's foton. De är såå fina! Kreativa och snyggt gjorda och... alldeles, alldeles underbara. Se bara på den här, den är grym. Den är från 2007 års Hollywood-portfolio (de förra bilderna från VF antar jag var från 2006 då). Ni borde titta på alla bilderna i portfolion, de är jättefina!


Idag när jag vaknade kände jag att nej, jag vill inte ut och springa på konditionsträningen, så min snälla mamma sjukanmälde mig första lektionen. Engelskan var seg... På geografin gjorde jag och Mikkaela framsteg i alla fall när det gäller vårt arbete om glaciären. Efter skolan var det dags för akupunktur. Gud, varje nål är en pina! Men det hjälper!

Efter maten var det dags att bege sig till Friskis&Svettis för bräda. Det var, öh, lika roligt som vanligt... ;)

Nu måste jag skynda mig för att fixa iordning allt inför Grey's Anatomy. Stod i valet och kvalet, men får spela in Top Model istället.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mikkaela

Väldigt fint foto:).
Härligt att akupunkturen hjälper.
See you tomorrow bitch.

2007-03-14 @ 21:55:37
URL: http://problemprinsessan.blogg.se
Postat av: Pernilla

Gillar också deras foton!

2007-10-13 @ 19:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0