Vad man gör en regnig dag

Jösses, vad det regnar! Det slutar aldrig!

Idag har jag, Amanda, Anna och mamsen varit ute på uppdrag: att hitta 7 billiga t-shirts till vår syskonhippa på lördag. ^^ Det slutade med att vi hittade 7 illgula tröjor (stl S i mansmodell till mig). Behöver jag säga mer? ^^ Äsch, gult är hett :P Så ikväll har jag fått blodförstoppning i benen bara för att jag har ritat på varenda jäkla tröja med textilfärg. Fint blev det i alla fall, haha! Bara framsidan kvar imorn. Ett jäkla pillande ska jag säga er. :P Så ska Åsa få ha på sig ett par kaninöron också. Haha hon hatar sånt! Till sin "riktiga" möhippa hade hon förbjudt dom att göra något skämmigt. Nåja, det här är bara en vindpust jämfört med vad man KAN göra. ;P

Vi ska ha femkamp och grejer också, har faktikst aldrig gjort det innan. Well, nu ska jag kika lite på kläder och skor och smycken och...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0