Torsdag

Aaaj, vad ont jag har i fötterna! :P Har gått runt med mina pumps idag för att försöka gå in dom, det gick ju inte så bra på avslutningen med det där. ^^ Åsa kom hit idag för att testa brudklänningen igen, och sedan åkte vi till Knalleland och shoppade. Det resulterade i två jättefina toppar från Vero Moda och MQ. :) Den ena ska jag nog ha på mig imorgon... Vad vi nu hittar på då. ^^

Nu väntar jag på att få mat, är sviiinhungrig! :P Förresten funderar jag på att köpa det där armbandet jag visade för ett tag sedan, det guldiga med ett rött läderband om gick genom. Är ju precis likadant som CC Skyes, fast 1300 kronor billigare... (Kostar 89). Då måste man väl slå till? ^^ Och eftersom postförskottet kostar 79 måste jag köpa något mer därifrån för att få det att jämna ut sig, eller hur? ;P


Kommentarer
Postat av: mikkaela

Jag har också tänkt beställa ett sånt armband,
vi kanske ska ta och beställa ihop så b.lir det billigt som fan:D?
Vilken sida hittade du det på, vikanske itne tänker på samma. . ?
För där jag kollade kostade det 189.

2007-06-24 @ 10:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0