Tisdag

Tjoho =) Tänkte bara sammanfatta dagen lite kort! ;P
Började vid 11 med att jag mötte Liza, vi skulle till arbetsförmedlingen. Det hade ju stått i BT för några dagar sedan att det fanns en massa lediga sommarjobb kvar, men fanns det det? Icke. Sedan åt vi på vitlöksstället Thai Silk :P Vi får nästan alltid kommentarer efteråt om att vi luktar illa ur munnen ;D Men wth, who cares? :D Kom hem, åt middag, och begav mig utåt igen. Den här gången för att Liza tvingade med mig på en cykeltur. Den tjejen kan tjata på en alltså. Jävla Liza! ;P Hihi nej men den gjorde väl gott - i efterhand i alla fall. ;) Men eftersom hennes cykel cpar ska vi börja springa istället, haha.

Ikväll blev det årets första jordgubbar! Rätt sura men de gick ner. Gillar iofs inte jordgubbar så mycket. Jo jag vet att resten av Sveriges befolkning gillar det, men jag gör det inte, okej? ;P Efter jordbuggarna blev det ett snabbt dopp vidd vattenverket, och damn vad kallt det var!! :O Har badat rätt många gånger nu i sommar, men aldrig har det varit så här kallt! Det gjorde ont i kroppen! Lurt.
Nu är jag trött, men way to early för att gå och lägga sig tyvärr! :P  Hihi får hålla ut några timmar till. Det är ju sommarlov trots allt, måste ta vara på varenda sekund! ;P
Ska äta lite popcorn nu, mums.


image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0