Tårtor & bal

Hej! Skriver i pausen i Desperate Housewives, så får skynda mig! ;P Idag har min syster fyllt år, det slutade med 2 tårtor. Jag som tänkte banta lite! Går ju inte i det här huset ;P Tårta imorn också, för då fyller pappa år. Var en snabbis på balen också. Av dom klänningarna som jag såg var det faktikst inte så mkt speciellt, vi kommer vara finare nästa år, helt klart!!! ;) Det var såå segt att titta bara, för alla skulle komma i fina bilar och det tog en evighet att få ut alla. Såg en klass som satt i en buss, haha, lite roligt faktikst! ;) Nåt att ta efter nästa år? :P

Imorgon ska jag vara ute hela dagen i Gbg. Ska vara flaggvakt, haha! ;P Hoppas jag inte bränner mig som jag gjorde förra året dagen före avslutningen. Passar inte till klänningen! ;)

Kommentarer
Postat av: mikkaela

Flaggvakt? hahaha. Tell me more about it :)

2007-06-06 @ 14:20:00
URL: http://problemprinsessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0