Svenska nationaldagen

Tjoho. Nationaldagen, någon som firar? Tänkte väl det. ;) Jag märker knappt av att det är nationaldagen, förutom på bussarna som har flaggor på fronten... ;P Fint väder i alla fall! Och alla firar väl ikväll till matchen skulle jag tro.
Vi firar vår fader vi.

Kom hem för en stund sedan från gbg, där jag som sagt har varit flaggvakt. (Martins cykelklubb anordnade en tävling och han var tvungen att vara flaggvakt). Så jag fick leka trafikpolis jag! ^^ Jag var grym, okej att det var en grinig gubbe som frågade mig om jag var utbildad flaggvakt men so what? ;) Lyckades med att inte bränna mig i ansiktet i alla fall, är jättestolt! Å andra sidan tog jag solskyddsfaktor 30 innan jag gick hemifrån. Armarna brände jag däremot, man kan ju inte slippa undan helt.

Nu ska vi nog börja duka upp till pappa, hela familjen är här snart. Det är inte varje dag! :D Gå ut i solen nu så länge den varar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0