Helgen som varit

Då ska vi se. Inget större har hänt i helgen. Igår var det en lugn dag, träffade Liza hos hennes farmor eftersom hon höll på att städa, haha. :D Hennes farmor har en väldigt otrevlig katt må jag säga, i alla fall gillade den inte mig! :P Det enda hon gjorde var att stå och glo på mig. ;) Men så är jag ju ingen kattmänniska. :P

Idag har jag varit i Göteborg för att fira min systers blivande man som fyllde 30. Alltid trevligt. :)

Veckan är snart slut, jag undrar vad man kan vänta sig till nästa vecka? Verkar inte som att det blir fint väder, så man får väl hitta på något som inte inkluderar sol... På fredag är det ju midsommar som kanske ska tillbringas i Varberg. Hoppas det, vore skoj! :D Visserligen fasar jag inför att tillbringa natten i tält... Kommer det in något äckligt djur så kommer ingen i tältet att få sova innan det är ute, det säger jag bara! ;P

Här är en jacka och ett par shorts jag skulle kunna tänka mig att köpa! (Kan inte bestämma mig för vilken färg dock).Från Topshop. Haha slänger in en fin bild på Liza också, hon kommer att få ångra att hon skickade den till mig! :D

                                  

Kommentarer
Postat av: mikkaela

HAHAHAHAHAHAHA:p

2007-06-17 @ 20:38:31
URL: http://problemprinsessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0