Fredagens & lördagens bravader

Puh, vad jag är trött. Men får nog summera gårdagens och dagens händelser lite. ;)

Igår kväll var vi ute, som sagt. För första gången på riktigt länge blev jag varken sur, arg eller ledsen, och det var vekrligen skönt! :D Lydde Lizas råd och det fungerade riktigt fint! ^^ Okej att det blev lite mycket där ett tag, men jag lyckades precis hålla mig från att spy och sen var allt bra igen. ^^ Vi åkte fram och tillbaka till Almenäs 2 ggr på samma kväll, så var vi på stan också, var mycket folk och mycket poliser med alla studenter. När jag skulle ta bussen hem glömde jag förstås bort mig och missade min hållplats, och när jag kom hem till huset som var helt knäpptyst slängde jag mina nycklar i väskan och vad låg där om inte en ginflaska? ;P Det ekade i hela huset typ, och mamma sover ju aldrig, haha! Men hon har inte sagt nåt idag i alla fall. :P

Idag var det upp klockan sju (inte mycket sömn här inte) och ner till Göteborg för att hjälpa Martin att flytta. Fyyy fan säger jag bara, i den här hettan!! Det gick inte att andas när man kom ut, det var som en vägg! :O Gick åt hag vet inte hur många liter läsk. ;) Nu är jag i alla fall hemma, efter pizza och bad. Trött nu! :P Hihi. Nu ska jag äta lite godis, lika bra att fortsätta på den onyttiga vägen... ;) Ha en bra kväll!

Btw, var så jäääämrans äckligt igår!!! Liza tyckte att det luktade fis i hennes rum, trodde hennes grannar hade dött först, haha! :P Men så upptäckte hon att hon hade en död fågelunge på sitt fönsterbräde!! Hon ville att jag skulle hjälpa till, så jag lovade men det var inte så enkelt som jag trodde att det skulle bli, guud vad hemskt det var! :P Fick tillslut bort den i alla fall, men det tog ett bra tag!!!


Här kommer en fin liten bild från i fredags. ^^

image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0