1a dagen på sommarlovet .

Så, första dagen på sommarlovet är här. Skööönt!!! :D Underbart väder är det med, lite för varmt men man ska inte klaga. ^^

Gårdagen började med uppstigning halv 8 för att hinna med allt innan jag tog på mig min klänning. Gick hemifrån halv tio med Liza, som var superfin!! :D Det är alltid kul att se vad alla har på sig på avslutningarna, vissa bryr ju sig inte alls medan andra lägger manken till. Men alla så fina så! Camilla var så söt i sin gula klänning och Mikkaela var grymt fin i sin klänning.
Efter tävlingen i klassrummet (man skulle gissa vilken låt som hörde till vilken film, hamnade med Robin & Tobbe, gick sådär ;) ) verkade Andreas vilja få bort oss därifrån så fort som möjligt, och inte oss emot. Eftersom avslutningen i aulan inte skulle börja förrän halv 2 hade vi några timmar att slå ihjäl, och nästan hela klassen begav sig till Vattentornet där man drack öl och cider. ^^ Började tidigt!! ;P Avslutningen är alltid lite kul att se på, och efter den blev det fika på Café Viskan! Inget bra val, av flera orsaker.
Vid halv 5 kom man hem, åt middag lite snabbt och dushade, sedan åkte vi iväg till nåt slags "berg", vad det nu hette, och efter det Kype. Kvällen började bra men som alltid numera när jag får sprit i mig går allt åt helskotta senare på kvällen. I morse sa jag till mig själv att jag aldrig mer skulle dricka! :P Men så sa Liza att "vi ska ju supa ikväll, felet är bara att du dricker för lite"... Visst visst Liza, dricker mer ikväll dåå ! ;P Eller kanske inte mer, men drar ut på det lite längre. Haha! Gäller att planera! ;)

Nu ska jag, Amanda & Jonatan iväg till Skalle lite snabbt för årets första bad, i alla fall för min del. Säkert iskallt i vattnet! :P

Åh vad glad jag är för att det är lov! :D Så fort jag tänker på det måste jag le! :D

Kommentarer
Postat av: mikkaela

vi alla var så fina så :D.
Håller med Liza, drick mer ;)

2007-06-09 @ 19:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0